- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
Internetový obchod Meduňka, Prokopova 15, 130 00 Praha 3
Provozovatel
K4K Publishing s.r.o.
Prokopova 148/15
Žižkov
130 00 Praha 3
IČ: 29136741
DIČ: CZ29136741
Obchodní podmínky
K objednávaným titulům našeho sortimentu prosíme o uvedení následujících údajů
Objednáváte-li za firmu
- název firmy
- e-mailová adresa (kvůli potvrzovací emailové zprávě)
- fakturační adresa
- adresa dodání (není-li stejná jako fakturační adresa)
- IČO, DIČ
- telefon, fax
- odpovědná osoba
- bankovní spojení a číslo běžného účtu
- způsob platby (dobírka, zálohová faktura)
Nepotřebujete-li účetní daňový doklad
- příjmení a jméno
- e-mailová adresa (kvůli potvrzovací emailové zprávě)
- adresa včetně PSČ
- telefon nebo jiný kontakt
- způsob platby (v případě doručení po ČR dobírka nebo zálohová faktura)
Hlavní zásady
- Zákazník je povinen před započetím nákupu seznámit se s tímto nákupním řádem, dodacími a reklamačními podmínkami.
- Cena za zboží je uvedena včetně DPH. Naopak cena neobsahuje poštovné a balné.
- V případě potřeby (potvrzení objednávky apod.) je zákazník kontaktován elektronickou poštou či telefonem.
- Zákazník má právo bez udání důvodu vrátit zboží do 14 dnů po jeho obdržení a požadovat zpět peníze nebo jiné zboží. Vrácené zboží musí být nepoškozené, poštovné hradí zákazník. Tímto ustanovením není nijak dotčeno právo na reklamaci.
- Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím.
- Osobní údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.
- Zboží je dodáno zákazníkovi Českou poštou, PPL nebo Zásilkovnou.
- Při větších objednávkách přesahujících běžné možnosti přepravců je nutná individuální dohoda.
- Zboží je placeno buď převodem, nebo po při převzetí dobírkou
- Za případné nedostatky v poskytovaných službách přepravců neneseme zodpovědnost.
Ochrana osobních údajů
Platba za zboží a dodání
Právo vrácení zboží bez udání důvodu
- Naše firma nabízí nad rámec zákona *) zákazníkovi právo, že v případě jakékoli nespokojenosti se zaslaným zboží toto zboží vrátit a požadovat za ně peníze nebo jiné zboží. To protože při objednání přes Internet nemáte možnost např. nahlédnout do knihy a tak se snadno může stát, že publikace neobsahuje to, co jste potřebovali a předpokládali.
- Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po obdržení (převzetí) zboží.
- Vrácením se rozumí předání zboží dopravci (např. České poště) nebo přímo zasílateli. Náklady na poštovné hradí zákazník. Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny složenkou nebo převodem na jeho účet nejpozději do pěti pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Peníze za přepravné a balné se nevracejí.
- Zákazník má právo na vrácení zboží bez udání důvodu. V tom případě musí být vrácené zboží nepoužité, nepoškozené, neopotřebené a čisté. (Např. nelze přijmout zpět knihu s ohmatanými stránkami, s neodstranitelnými otisky prstů, s rozlomeným hřbetem apod.)
- Záruka vrácení peněz je podmíněna zasláním zboží zpět dodavateli s neporušeným originálním obalem. (Doporučujeme: nechte si původní obal, dokud si nebudete zcela jisti, že si zboží ponecháte.)
*) Právo na vrácení zboží bez udání důvodu vyplývá ze Zákona, avšak se nevztahuje na knihy ani na elektronická data.
Reklamace
Informace pro zákazníky – reklamační řád
Provozovatel internetového obchodu stanoví pro případ reklamace vad zboží následující postup.
1.
• Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta.
• Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.
• U zboží prokazuje kupující původ zboží daňovým dokladem (účtenkou, fakturou, dodacím listem). Pro tyto účely je kupující povinen si tento doklad po dobu záruční lhůty uschovat.
2.
• Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem (např. Česká pošta) zákazníkovi.
• Kupující je povinen prohlédnout zboží s náležitou odbornou péčí tak, aby zjistil veškeré vady.
3.
• Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil nebo které při odborné péči bylo možno zjistit.
4.
• Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí.
5.
• Kupující musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně (popř. emailem) na adrese prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.
6.
• Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky:
? dodání chybějícího zboží
? přiměřenou slevu z kupní ceny
? odstoupení od smlouvy
7.
• K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list), doklad o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží.
8.
• V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.
9.
• Kupující při uplatňování reklamace vyplní reklamační formulář, který najde na této stránce, nebo ho zašle písemně faxem nebo poštou na adresu prodejce.
• Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace o postupu souvisejícím s vyřizováním reklamace.
• Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákoné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu.
• Náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník.
10.
• Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
11.
• Reklamace se vyřizují na adrese prodávajícího, tj.:
CENÍK POŠTOVNÉHO:
|
Dodání poštou - platba dobírkou
Při způsobu dodání zásilky na dobírku je částka za objednávku inkasována v hotovosti při převzetí zásilky od České pošty. Je-li objednané zboží k dispozici v našem skladu, je zásilka od nás expedována druhý den od objednání.
Dodání poštou - platba bankovním převodem
Při způsobu dodání zásilky na základě platby předem (převodem částky z účtu na účet, složenkou na náš účet, vložením částky na náš účet) je zboží expedováno až po připsání částky na náš účet za objednané zboží včetně poštovného a balného.
Při platbě použijte jako variabilní symbol Vaše telefonní číslo. Bankovní účet pro zaslání částky je 670100-2209097834-6210.
Zásilkovna
Při objednávce vyberte výdejní místo Zásilkovny, které máte nejblíž. Jakmile předáme zboží k přepravě, obdržíte email s trasovacím číslem.Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo dostanete SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.
ePlatba+ a platba kartou
Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba+, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Upozornění: občas se stává, že zákazník zaplatí pouze částku za zboží, nikoliv již za poštovné a balné. V tom případě objednávku po připsání částky na účet nemůžeme expedovat, zákazníka kontaktujeme a žádáme o doplacení rozdílu. Expedice zásilky se tak zpožďuje.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.